Kampania #WiemcoRobić została dwukrotnie uhonorowana podczas gali konkursu PR Wings, która odbyła się 17 listopada 2025 roku w Warszawie.
Ogólnopolska kampania edukacyjna współtworzona przez Pepco, Towarzystwo Przyjaciół Dzieci oraz liczne grono ekspertów, zdobyła uznanie jury 5. edycji konkursu PR Wings. Inicjatywie przyznano główną nagrodę w kategorii Ochrona przed dezinformacją oraz wyróżnienie w kategorii ESG i CSR.
Celem kampanii #WiemCoRobić jest efektywne wsparcie dzieci, młodzieży i ich opiekunów w rozpoznawaniu i reagowaniu na cyber zagrożenia, takie jak grooming dzieci, sextortion, wymuszenia seksualne i manipulacje online.
Warto poszerzać swoją wiedzę na temat tego, jak dbać o bezpieczeństwo w Internecie i co robić w przypadku napotkania tego rodzaju zagrożeń – nasz projekt służy dzieleniu się tą wiedzą zarówno z najmłodszymi, jak i dorosłymi – mówi Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication w Pepco.
Nagroda podkreśla znaczenie edukacji, świadomości i odpowiedzialnej komunikacji w budowaniu bezpieczniejszego cyfrowego świata dla dzieci.












