1 października odbyła się Gala i wręczenie nagród X Festiwalu Filmów Odpowiedzialnych „17 Celów”. Spot kampanii społecznej #WiemCoRobić, skoncentrowanej na zwiększaniu świadomości społecznej dot. przestępstw na szkodę dzieci w sieci, takich jak child grooming oraz sextortion, zdobyła Złotą Tarczę.
Kampania zrealizowana przez Towarzystwo Przyjaciół Dzieci we współpracy z Pepco oraz gronem ekspertów rozpoczęła się w listopadzie 2024 roku, uzyskała patronaty Ministra Edukacji, Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Ministerstwa Cyfryzacji, a także Rzecznika Praw Dziecka i Komendanta Komendy Głównej Policji.
W ostatnim czasie materiały edukacyjne kampanii, tj. film edukacyjny oraz przeznaczone do pracy z nim scenariusze lekcji dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych, uzyskały rekomendację Rzeczniczki Praw Dziecka, Moniki Horny-Cieślak. Materiały dla nauczycieli dostępne są tutaj.












